Vi lyssnar på våra kunder. På riktigt.

– En krönika av Hanna Robertsson, VD INGROSS.

Det är en viktig sak som jag vill förmedla. Jag vill att alla våra befintliga kunder, framtida kunder och samarbetspartners ska veta detta.

I veckan lanserade vi vår e-butik efter lång tids hårt jobb och många prövningar. Det har varit en tuff, men mycket spännande resa och jag är otroligt stolt över vår butik! Vi fick snabbt mycket respons och positiva kommentarer, vilket jag verkligen uppskattar. Jag är glad över att ni får ett gott första intryck av butiken, men jag vet att det finns mycket att förbättra för att verkligen återspegla vad vårt företag står för.

Vi vill skapa långvariga samarbeten och inte snabba sälj.

Vi på INGROSS har alltid haft ambitionen att sätta kunden i främsta rummet, lyssna till dennes behov och alltid försöka komma fram till lösningar så att kunden känner sig riktigt nöjd.

Tidigare har vi haft kontakt nästan uteslutande via telefon. Våra superhärliga säljare får kunden att känna sig sedd. Vi vill veta vad just du behöver för att bäst bedriva din verksamhet. Vi vill skapa långvariga samarbeten och inte snabba sälj.

Hur ger man ett varmt och personligt intryck i en e-butik?

I en e-butik är det svårare. Mycket svårare. Hur ger man ett varmt och personligt intryck utan att ha mänsklig direktkontakt? Det är en utmaning, men vi värdesätter detta högt, och jag tror att vi är något på spåret.

Till att börja med…

Vill du helst göra en beställning via telefon? Inga problem! Vi sköter vår telefonkontakt precis som tidigare. Vill du att vi ringer upp med jämna mellanrum när förråden börjar ta slut så ordnar vi det. Du kan då istället se e-butiken som en produktdatabas för att se hela vårt sortiment och hitta värdefull information. Om du vill göra en beställning i e-butiken, men stöter på frågor eller problem, finns vi alltid för dig via telefon eller e-post.

Vill du ha lägre priser?

Om ni ofta köper varor är det självklart att ni ska få ett så bra pris som möjligt. Kontakta oss så hjälper vi dig att skapa ett skräddarsytt kontoupplägg för just din verksamhet. Du får inloggningsuppgifter till din egen portal med specialanpassad prissättning för ditt företag.

Vill du spara tid? För alla registrerade kunder erbjuder vi tjänsten ”Stående Order.” Där kan du schemalägga en återkommande beställning som levereras med det intervall som passar er verksamhet.

Vi tar emot all feedback med öppna armar!

Viktigast av allt

Vi lyssnar alltid på era synpunkter. Har du förslag på hur vi gör förbättringar i butiken? Du kanske vill att vi breddar produktsortimentet inom något område, eller har hittat ett funktionalitetsproblem. Du kanske inte har några synpunkter alls, utan bara vill prata med oss. Tveka inte att kontakta oss! Vi tar emot all feedback, positiv som negativ, med öppna armar och stora öron!

SHARE

  • share on Facebook
  • share on LinkedIn


Kommentarer inaktiverade.